Ana içeriğe atla

İKEA'NIN 6. MAĞAZASI NEREDE AÇILACAK?

Gösterilen ilgi nedeniyle yeni mağazalar açma arayışında olan firmanın yeni şubesi İstanbul Kartal’da açılacakmış.



İsveçli mobilya devi İkea Türkiye’ye 2005 yılında giriş yaptı. Maya Holding ile Türkiye’ye gelen İkea’nın İstanbul’da iki, Bursa, Ankara ve İzmir’de birer mağazası bulunuyor.

2005’ten bu yana mağazalarına gelen ziyaretçi sayısı 150 milyona yaklaşmış durumda. Yılda ortalama 15 milyon kişi İkea mağazalarına ziyaret ediyor.

Gösterilen ilgi nedeniyle yeni mağazalar açma arayışında olan firmanın yeni şubesi İstanbul Kartal’da açılacakmış.

Maya Holding, Kartal’da Anatolium Marmara isimli büyük bir karma proje yapıyor. Projenin içinde hem ofis, hem konut hem de AVM olacak. Bu büyük projenin içinde İkea’nın İstanbul’daki üçüncü mağazası inşa ediliyor.

Firmanın birkaç yıl içinde iki mağaza daha açması planlanıyormuş. İkea halen Bodrum’da sipariş ve teslimat noktasıyla hizmet veriyor. Yeni mağazanın Bodrum’da mı yoksa başka bir bölgede mi olacağı henüz netleşmiş değil.

Ancak kulislerde konuşulanlara bakılırsa yeni mağazalardan biri için turizmin başkenti Antalya’nın adı geçiyormuş.

Para Dergisi

Yorumlar

  1. Antalya'daki mağazanın 2017 sonuna açılması planlanıyor. Bu sene içinde de Adanada'da Bodrum'daki gibi bir ürün teslim noktası açılacak.

    YanıtlaSil
  2. Antalya'daki mağazanın 2017 sonuna açılması planlanıyor. Bu sene içinde de Adanada'da Bodrum'daki gibi bir ürün teslim noktası açılacak.

    YanıtlaSil
  3. İstanbul beylikdüzünde de olsa

    YanıtlaSil
  4. Kayseride de olmalı bence

    YanıtlaSil
  5. Türkiye'nin Avrupa kenti Eskişehir' ide olmalıdır.

    YanıtlaSil
  6. Kayseriye de açıksa çok fazla ilgi goreceginden eminim

    YanıtlaSil
  7. Eskişehir ilinde de en kısa zamanda magazanızı açarsınız inşaallah.

    YanıtlaSil
  8. Çanakkale ye de açılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...