Ana içeriğe atla

TURKCELL'DEN TÜRK FUTBOLUNA DEV DESTEK

2015 içerisinde resmi iletişim sponsoru olarak Spor Toto Süper Lig’e geri dönen Turkcell, ülke futboluna verdiği desteği bir adım öteye taşıdı.



Türk futboluna 13 yıldır kesintisiz destek veren Turkcell, 2015-2016 sezonu itibarıyla Kulüpler Birliği Vakfı’na ana sponsor oldu. Süper Lig’e beş yıllık bir aradan sonra geri dönen Turkcell, yeni dönemde Kulüpler Birliği Vakfı anlaşmasıyla futbola sunduğu desteğin kapsamını genişletti. Turkcell, bu Kulüpler Birliği’yle ülke futbolunun ve futbolun marka değerinin gelişmesi için birçok konuda birlikte çalışmalara imza atacak. 

İlk Adım: “Haftanın Maçı”

İşbirliği kapsamında Spor Toto Süper Lig’de her hafta bir karşılaşma “Turkcell Haftanın Maçı” adı altında oynanacak. İnsanların futbola olan ilgisini ve coşkusunu artırmak ve statların dolmasını sağlamak amacıyla maçların oynanacağı şehirlerde konser, yarışma, vs. birçok farklı etkinliğin düzenlenmesi planlanıyor. Turkcell, yeşil sahanın coşkusunu İstanbul dışındaki illere de taşıyacak bu etkinliklerle bir futbol festivali ortamının yaratılmasını hedefliyor. Ayrıca sonraki dönemde farklı aktivite ve girişimlerle “Haftanın Maçı” projesinin kapsam ve içeriğinin genişletilmesi planlanıyor.

Turkcell bugüne kadar Türkiye Futbol Federasyonu, A Milli Futbol Takımı ve Süper Lig sponsorluklarını hayata geçirmişti. 2015 yılında Süper Lig’e resmi iletişim sponsoru olarak geri dönen Turkcell, ayrıca Süper Kupa’ya da ismini verdi.

Gümüşdağ: “Turkcell’e futbolumuza katkılarından dolayı teşekkür ederim”

Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Göksel Gümüşdağ anlaşmanın ardından, "Turkcell ile yaptığımız anlaşma Türk futbolunun gelişiminde Kulüpler Birliği’nin ne kadar önemli bir paydaş olduğunu bir kez daha gösteriyor. Uzun yıllardır gerek milli takımlarımıza gerekse Süper Lig’e sunduğu desteklerle Türkiye’de futbol sporunun gelişmesine ciddi katkı sunan, ülkemizin en büyük şirketlerinden Turkcell ile 1 yıllık bir anlaşma imzalıyoruz. Bu imza ile birlikte Turkcell, vakfımızın ana sponsoru oluyor. Bundan sonraki süreçte hayata geçireceğimiz birçok projede birlikte ilerleyeceğiz. Kendilerine gönülden destekleri ve işbirlikleri için çok teşekkür ediyoruz” dedi.



Terzioğlu: “Türk futbolunun marka değerini hep birlikte yukarı taşıyacağız” 

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu konuyu şu sözlerle değerlendirdi:

“Türkiye’nin Turkcell’i olarak coşku kaynağımız olan futbola 2002 yılından bu yana kesintisiz destek veriyoruz. A Milli Takım sponsorluğuyla başlayan futbola katkımız, Süper Lig ve Türkiye Futbol Federasyonu ana sponsorluğumuzla devam etti. Futbol, Turkcell için asla sadece futbol olmadı; Türkiye’ye ve Türk sporuna hizmet, sporcularımıza katkı, milletimize gurur ve övünç kaynağı oldu. 35 milyon müşterimiz var; bu hemen hemen Türkiye nüfusunun yarısı demek. Ve Türkiye olarak biz futbolu çok seviyoruz. O nedenle ülkemizde bu sporun gelişmesi, dünyada hak ettiğimiz noktalara ve istikrarlı bir başarıya ulaşmamız bizim için çok önemli. Yeni dönemde de Türkiye’nin Turkcell’i olarak Türk futbolunun gelişmesini amaçlayan kurumlara vereceğimiz desteklerle, futbolumuzun marka değerini artırmak için çalışacağız.” 



Turkcell’in 13 yıllık futbol yolculuğu

Futbola desteğine ilk olarak 2002 Dünya Kupası öncesi A Milli Takım sponsorluğuyla başlayan Turkcell, 2003-2010 yılları arasında Anadolu kulüplerine göğüs reklamı sponsoru oldu. Turkcell bu dönemde Anadolu kulüplerine 100 milyon TL’yi bulan maddi destekte bulundu. 2005-2010 yıllarında da Süper Lig’in ilk isim sponsoru olan Turkcell, 2010’dan günümüze Türkiye Futbol Federasyonu’nun ana sponsoru olarak Türk futboluna değer katmaya devam ediyor. Turkcell’in tüm bu çalışmaları kapsamında 13 yılda Türk futboluna sağladığı toplam destek ise 400 milyon TL’ye ulaştı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...