Ana içeriğe atla

ŞAHENK,FENERBAHÇE'YE SPONSOR OLDU


Doğuş Grubu, Fenerbahçe Yelken Şubesine sponsor oldu.


Doğuş Grubu’nun Fenerbahçe Yelken Şubesine sponsor oldu. Resmi internet sitesinden yayınlanan mesajda, "Yeni sponsorluk anlaşmasının, hem kulübümüze, hem Doğuş Grubu'na, hem de ülkemiz sporuna hayırlı olmasını diliyor, Sayın Ferit Şahenk'e teşekkürlerimizi sunuyoruz" ifadesi kullanıldı..

Törenin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Genel Sekreter ve Basın Sözcümüz Mahmut Uslu, Asbaşkan Şekip Mosturoğlu ve Yelken Şubesi Sorumluu Selma Rodopman, Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk ve bareberindeki Gür Çağdaş, Nafiz Karadere, Erman Yardelen, Ergun Özen ve Levent Kızıl'ı misafir etti.

Konuklar ilk olarak Faruk Ilgaz Tesislerimizi gezdi. Tesislerin havuz başında deniz manzaralı keyifli ortamında gerçekleştirilen sohbetin ardından Yelken Şubesine geçildi. Misafirlere çalışmalar hakkında detaylı bilgi verilirken geleceğin olimpiyat sporcularını yetiştirebilmek için birlikte yapılacaklar ve hedefler konuşuldu. Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk, antrenman yapan sarı lacivertli yelkencilerle tanıştı.

Heyet daha sonra Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesislerini geçti. İlk olarak yenilenen eski havuzla birlikte, bu yaz sezonu hizmete giren 2. yeni havuz gezildi. Burada havuzdan yararlanan kulüp üyeleri ve Fenerbahçeliler, Başkan Aziz Yıldırım'a büyük ilgi gösterdi.

Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesislerimizdeki gezi; futbol sahaları, basketbol ve voleybol salonları ile yelken şubesinin ziyaret edilmesiyle devam etti. Konuklara tesisler ve çalışmalarla ilgili ayrıntılı bilgi aktarıldı.



Ziyaretin sonunda Başkan Aziz Yıldırım, Şekip Mosturoğlu, Tamer Yelkovan ve Yelken Şubesi Sorumlusu Selma Rodopman, Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk ve bareberindekileri uğurladı.

Patronlar Dünyası

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...