Ana içeriğe atla

350 MİLYONLUK MALİYET İÇİN SPONSORLUK ANLAŞMALARI YAPILDI

Beşiktaş Kulübü, açılışı için geri sayıma başlanan yeni stadı Vodafone Arena’nın maliyetini sponsorlardan çıkaracak.



Yeni stadyum için 350 milyon liralık bir harcama yapan siyah-beyazlı kulüp, arka arkaya yaptığı sponsorluk anlaşmalarıyla bu rakamın üzerinde bir gelir elde edecek.

Beşiktaş Kulübü, Dolmabahçe’deki yeni stadının isim sponsorluğu için Vodafone ile 15 yıllığına 111 milyon dolara anlaşma sağlarken, İngiliz firması stadın teknolojik altyapısı için de 10 milyon doları aşan bir yatırımda bulundu.

Tribün sponsorlarından DenizBank’la 4,5 milyon dolara 5 yıllığına anlaşan siyah-beyazlı kulüp, yine aynı süre için Spor Toto’yla da 50 milyon lira karşılığında el sıkıştı.

Beşiktaş’ın, bu anlaşmalarla sadece sponsorlardan elde edeceği gelir 380 milyon liranın üzerinde olacak.

Eski stadın gelirini katlayacak

Dolmabahçe’deki eski stadından yıllık 10 milyon liraya yakın bir gelir elde eden siyah-beyazlılar, Vodafone Arena’da sadece loca ve VIP koltuk satışıyla söz konusu rakamın 5 katının üzerinde bir kazanca ulaşacak.

Stadın özellikleri

Toplam 41 bin 903 kişi kapasiteli stat, birçok yönden dikkati çekiyor. Beşiktaş’ın yeni evi, Avrupa ve Amerika’nın birçok yeni stadında hayata geçirilen zengin içerikli dijital ekran çözümleri ile geniş kapsamlı mobil ve internet ağıyla donatıldı.

Vodafone Arena’da sadece futbol oynanmayacak. Stat aynı zamanda eğlence merkezi de olacak. Dolmabahçe’deki stat konser arenası, yaşam alanı ve moda merkezi olarak da hizmet verecek.

Türkiye’nin en büyük Beşiktaş Müzesi ve siyah-beyazlıların resmi ürünlerini satan Kartal Yuvası mağazası da statta yer alacak.

Maçlar eksi 3,5 metrede oynanacak

Beşiktaş, Vodafone Arena’da karşılaşmalarını deniz seviyesinin altında oynayacak.

Yeni statta saha zemini deniz seviyesinin altında bulunurken, siyah-beyazlı ekip karşılaşmalarını eksi 3,5 metrede yapacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...