Ana içeriğe atla

FERİT ŞAHENK NEREDE NUSR-ET AÇACAK?

Doğuş Grubu’nun sahibi Ferit Şahenk’in ortağı olduğu Nusr-Et Steakhouse’un daha önce Dubai’de açtığı restoranın büyük ilgi görmesinin ardından şimdi de...

Körfez ülkelerinin Türk dizilerinden sonra Türk mutfağına da ilgisi arttı. Doğuş Grubu’nun sahibi Ferit Şahenk’in ortağı olduğu Nusr-Et Steakhouse’un daha önce Dubai’de açtığı restoranın büyük ilgi görmesinin ardından şimdi de Körfez Bölgesi’nin en zengini Katarlılar, Nusr-Et’i dört gözle bekliyor. 

Edinilen bilgilere göre, Nusret Gökçe ile Doğuş Grubu’nun sahibi Ferit Şahenk, çok yakında Katar’ın başkenti Doha’da Nusr-Et Steakhouse’un şubesini açacak. Geçtiğimiz günlerde Doha’daki Commercial Bank Katar Masters Golf Turnuvası kapsamında düzenlenen yemekte de Katarlı ve Türk işadamlarının gündeminde Nusr-Et’in Doha’da açacağı şube vardı. İstanbul’a geldiklerinde Nusr-Et’i tercih ettiklerini dile getiren Katarlı işadamları, restoranın bir an önce kendi ülkelerinde açılmasını beklediklerini söyledi. 

ABD ve İngiltere’de yer bakıyor 

Nusr-Et’in Dubai’de dünyaca ünlü ‘Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach’te açtığı restoran, zengin Arapların akınına uğramıştı. Doğuş Grubu’nun patronu Ferit Şahenk, Nusret Gökçe’nin 2010’da açtığı Nusr- Et Steakhouse’un yüzde 50’sine 2011 sonunda 6.8 milyon dolarla ortak olmuştu. 

Şahenk’in ortalığıyla birlikte şubeleşmeye hız veren Nusr-Et, Ankara ve Bodrum’da da şube açtı. Nusr-Et’in yurtdışındaki diğer hedeflerinin ise ABD ve İngiltere olduğu öğrenildi. New York’ta restoran için yer arayışında olduğu ve ardından da Londra’da bir şube açılmasını planlandığı şerketten gelen bilgiler arasında.
Dünya

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...