Ana içeriğe atla

DOĞUŞ GRUBUN'DAN 2 MİLYAR EURO'LUK YENİ OTEL YATIRIMI

7 otel markasını Mytha Hotel Anthology çatısı altında buluşturan Doğuş Grubu, 7 olan otel sayısını 3 yılda 20’ye çıkaracak.

Ermanno Zanini ile ilgili görsel sonucu

7 otel markasını Mytha Hotel Anthology çatısı altında buluşturan Doğuş Grubu, 7 olan otel sayısını 3 yılda 20’ye çıkaracak. Mytha Hotels’in Genel Müdürü Zanini, 13 otel için 2 milyar euro yatırım yapacaklarını söyledi
Doğuş Grubu'nun İtalya, İspanya, Hırvatistan ve Türkiye'de sahibi olduğu butik otelleri Villa Magna, Capri Palace, Aldrovandi Villa Borghese, Villa Dubrovnik, Argos in Cappadocia, İl Riccio Beach House ve D Maris Bay, Mytha Hotel Anthology çatısı altında toplandı.
Turizm dünyasına geçen yıl giren Mytha Hotels'in Genel Müdürü Ermanno Zanini ile bir araya geldik. Turizmi ve yeni yatırımları konuştuk...
 Şimdilik 7 kişilik olan bu ailenin hedefi nedir?
Ocak 2018 'de Miami'de bir otel daha açıyoruz. Böylece 8 olucaz. Hedefimiz 2020'ye kadar 20 otele çıkmak.
 Ne kadarlık yatırım yapacaksınız?
Bugüne kadar 1 milyar euro yatırım yaptık. 13 otel için ilave 2 milyar euro yatırım yapacağız.
 Mytha'ların ortak noktaları neler?
Öncelikle insan dokunuşuna çok önem veriyoruz. İkincisi de konuk ağırlama biçimimiz. Bir standardizasyon istemiyoruz. Çeşitlilikten yanayız çünkü misafirlerimize deneyim yaşatmak istiyoruz. Lokal, yerel kültürle bağlanmak, o çeşitliliği hissettirmek, yereli yaşatırken de global olmayı istiyoruz.
TÜRKİYE TURİZMİ BÜYÜR
 Neden yeni bir çatı markaya ihtiyaç duydunuz?
Şirketi üç yıl önce İtalya'da kurduk. İnsan dokunuşu fikrini yansıtabilecek, onu logoda hissettirebilecek bir isim ve markayla gelmeyi hedefledik ve buradan yola çıktık. Mytha hem bir isim, hem bir logo, hem de işaret gibi. Biz bütün otellerin kendi kimliklerini ve isimlerini tutmalarını istedik.
 Turizmin geleceğini hem Türkiye hem dünya için nasıl değerlendiriyorsunuz? Olumsuz öngörülere karşın nasıl önlemler alıyorsunuz?
Turizmin 10 yılda hem Türkiye hem de dünyada büyüyeceğine inanıyorum. Zor zamanlardan geçiyoruz fakat özellikle Türkiye hakkında çok umutluyum. Bunun birçok sebebi var. Kültürü, olağanüstü bir coğrafyada yer alması ve jeopolitik konumu Türkiye turizmini, zaman zaman sıkıntılar yaşasa da yükseltir. Bunu hissetmeye başladık. Kapadokya'daki otelimiz Argos'ta geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25 büyüdü. Bunun büyük bir bölümü Güney Amerika, Brezilya ve Ortadoğulu misafirlerimiz sayesinde oldu. D-Maris'te de geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 büyüme yakaladık.
EYLÜLDE DUBAİ'DE AÇILIYOR
 Mytha Hotel Anthology, Akdenizli bir otel. Dünyaya açılacak mı yoksa Akdeniz çanağında mı büyüyecek?
Aslında bu jeografik olarak Akdeniz değil. Biz Akdeniz ruhunu, tadını ve yaşam tarzını dünyanın her yanına taşıyacağız. Bu aslında bir yaşam stili. Bu stili anlatacağız. Eylülde Dubai otel açacağız.
REINA ALANI HEDEFTE
 5 yıl içindeki hedefleriniz neler?
Öncelikle Akdeniz ve Türkiye'ye odaklanmak istiyoruz. Yüzde 50 Türkiye, 50 de yurtdışında yatırım düşünüyoruz. İstanbul'da yeni projelerimiz var. Reina bölgesiyle ilgileniyoruz çünkü Boğaz hattı çok önemli
Sinan Özedincik/Sabah

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ÜNLÜ GİYİM MARKASINI SATTI,RESTORAN İŞİNE GİRDİ

Markasını devreden, ancak üretim tesislerinde fason üretime devam eden şirket, yeni dönemde restoran işine odaklanmaya karar vermiş. Arslanlı Örme Sanayii’nin sahibi Kaynar Ailesi restoran işletmeciliği alanına hızlı bir giriş yaptı. Yakın zamanda Arslanlı markasını devreden, ancak üretim tesislerinde fason üretime devam eden şirket, yeni dönemde restoran işine odaklanmaya karar vermiş. Arkadaşımız Ceyhan Konuk’un görüştüğü ailenin ikinci kuşak temsilcisi Erman Kaynar, bu işe ciddi bir kaynak ayırdıkları bilgisini veriyor. Kaynar, yakın zamanda tekstil işinden tamamen çıkmayı planladıklarını da ekliyor. Levent’te Kanyon AVM’nin hemen yanında yer alacak Butcha Steakhouse ve Marly şirketin ilk yatırımları. Bu restoranlar 1 Ağustos’ta hizmete girecek. Butcha Ankara’da da şubeleri bulunan ünlü bir steakhouse. Markanın İstanbul haklarını satın alan Kaynar Ailesi, bu markayla büyümeye devam edecek. Marly ise geniş bir bara sahip ve dünya mutfaklarından örnekler sunan yeni bir format ol...