Ana içeriğe atla

W KAPANDI, DAMAT&TWEEN AÇILDI

Bağdat Caddesi üzerinde peş peşe mağazalar kapanırken mağaza açanlar da var. Cadde üzerinde kapanan W'nin yerine Tween açıldı. Orka Holding Başkanı Orakçıoğlu, "Eskiden biz Louis Vuitton'a bakardık. Şimdi onlar bize bakıyor" dedi.


Geçtiğimiz günlerde Bağdat Caddesi üzerindeki hareketliliği yazdık. Caddede kapanan ve açılan firmaların, mağazaların bilgilerini paylaştık. Kapanan mağazalardan birisi de W Collection mağazasıydı.
Bağdat Caddesi üzerinde hizmet veren mağaza aniden kapanmıştı. Vakko konuyla ilgi yaptığı açıklamada, "W Collection mağazamız mevcut yerinden çıkarak Vakko dostlarına daha konforlu bir hizmet sunmak adına yerini değiştirme yoluna gitmiştir" demişti. Ancak cadde üzerinde yapılan araştırmada W Collection'ın nereye taşındığı bulunamadı. 
W'NİN YERİNE TWEEN GELDİ, DAMAT İKİ KAT BÜYÜDÜ...
W Collection'ın cadde üzerinde boşallttığı mağazaya Orka Holding bünyesindeki Tween geldi. Daha önce yan tarafta Damat markasıyla hizmet veren Orka Holding, Tween'i de caddede açarak mağazasını iki kat büyüttü. 
Konuyla ilgili olarak Patronlardunyasi.com'a açıklama yapan Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, "W Collection'ın Bağdat caddesi'ndeki mağazası bizim Damat mağazasının yanındaydı. Biz W'u da alarak şimdi Bağdat Caddesi'nin en güzel mağazasını Damat&Tween olarak yaptık. Açılışını önümüzdeki günlerde yapacağız. Damat Tween olarak Bağdat Caddesi'ndeki yerimizi iki katına çıkardık. Mevcut mağazamıza W'u da ekleyerek büyüttük" dedi.
ŞİMDİ LOUİS VUİTTON İLE VAKKO BİZE BAKIYOR
Bağdat Cadde'sinin en güzel mağazasını yaptıklarını söyleyen Orakçıoğlu, "Bizim caddede mağazamızın karşımızda Louis Vuitton ile Vakko var. Eskiden biz onları seyrediyorduk. Şimdi onlar bizi seyrediyor. O şekilde güzel bir mağaza açtık. W kapandı, Damat&Tween iki katına çıkardı. Bağdat Caddesi'nni en güzel mağazasını biz yaptık" diye konuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...