Ana içeriğe atla

İZMİR-ANKARA ARASI 4,5 SAAT'E İNİYOR

İzmir- Ankara Otoyolu projesiyle iki şehir arasındaki yolculuk süresi 8 saatten 4.5 saate inecek.

İzmir- Ankara Otoyolu projesi ile ilgili görsel sonucu

Ankara ile İzmir'i birbirine bağlayacak olan ‘İzmir- Ankara Otoyolu’ projesiyle iki şehir arasındaki yolculuk süresi 8 saatten 4.5 saate inecek

Başkent Ankara ile İzmir’i birbirine bağlayacak olan ‘İzmir- Ankara Otoyolu’ projesiyle birlikte karayoluyla 8 saati aşan yolculuk süresi 4.5 saate inecek. 8 milyar liraya mal olması beklenen proje ile Uşak, Manisa ve ilçeleri de İzmir’e bağlanacak. 501 kilometrelik otoyolun 243 kilometresi Ege Bölgesi’nde yer alıyor.

Karayolları Genel Müdür Yardımcısı Uğur Kenan Adiloğlu, “Proje çalışmaları devam eden Ankara-İzmir Otoyolu güzergâhı, Ankara Çevreyolu’ndan başlayarak, Temelli, Polatlı, Sivrihisar, Çifteler, Kırka, Dumlupınar, Uşak, Kula, Salihli ilçelerinden geçiyor. Marmara Gölü’nün kuzeyinden geçtikten sonra Hamzabeyli Köyü mevkiinde İstanbul-İzmir Otoyolu’na bağlanıyor. Ankara-İzmir Otoyolu mevcut devlet yoluna göre daha hızlı, güvenli ve konforlu ulaşım sağlamaktadır. Söz konusu otoyol ile Ankara-İzmir arası seyahat süresi yaklaşık 4.5 saat olacak” dedi.

ÇED ONAYI BEKLENİYOR

2010’un başında çalışmaları başlayan otoyolun ihale edilmesi için Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED) raporunun onaylanması bekleniyor.

8 MİLYAR LİRAYA MAL OLACAK

Ankara-İzmir Otoyolu, 2016 yılı dolar kuruna göre 8 milyar liraya mal olacak. İnşaatın bu yılın sonunda ya da önümüzdeki senenin ilk aylarında başlaması hedefleniyor. Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100’üncü yıldönümü olan 2023’te ise projenin açılması planlanıyor.

Habertürk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...