Ana içeriğe atla

LÜKS CADDE ABDİ İPEKÇİ'DE MAĞAZA AÇAN İLK TÜRK ERKEK GİYİM MARKASI

Damat|Tween, lüks alışverişin kalbi Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi’nde erkek giyim alanında mağaza açan ilk Türk markası oldu.



Türkiye moda perakendesinin lider şirketi Orka Holding, yurt içindeki 200. mağazasını lüks alışverişin kalbi Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi’nde açtı.

Damat|Tween mağazası, Türkiye’nin en prestijli caddesi olarak bilinen Abdi İpekçi’de erkek giyim alanında ilk Türk markası olma özelliği taşıyor. İki katta toplam 500 metrekare alana sahip Damat|Tween Abdi İpekçi mağazası, alışverişe yeni bir soluk da getirdi.

Tween’in doğa renklerinden oluşan İlkbahar/Yaz koleksiyonu egzotik kuş sesleri eşliğinde terapi etkisi yaratan tropikal bir atmosfer eşliğinde sunulurken, Damat koleksiyonu cam, deri, taş ve ahşap malzemelerinin natürel şıklığıyla ön plana çıkartıldı.   



Damat|Tween Abdi İpekçi mağazasının açılışına Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu ve eşi Ahu Orakçıoğlu, Orka Holding Eş Başkanı Halidun Orakçıoğlu, Orka Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Osman Arar ev sahipliğinde iş ve sanat dünyasından çok sayıda konuk katıldı. 

Dünya markaları ile aynı lokasyonda

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, perakende sektöründe model ve öncü olma hedeflerinin olduğunu belirterek, “Bu kapsamda Nişantaşı Vali Konağı’ndan Abdi İpekçi Caddesi’ne taşıdığımız mağazamız, dünya markalarının bulunduğu bir lokasyonda onlardan eksik olmadığımızı göstermemiz açısından önem taşıyor. Mimari konseptimiz de müşterilerimizin kendini pozitif ve enerjik hissetmesine yönelik hazırlandı” dedi. 

Damat|Tween’in Bağdat Caddesi’nde yer alan mevcut mağazasının da çok yakında iki katı büyütülerek 650 metrekareye çıkarılacağını açıklayan Orakçıoğlu, “Böylece yaz döneminde Asya yakasındaki flagship mağazamızı da açmış olacağız” dedi. 



 “Markalı ihracatımız, perakende fiyatları ile 50 milyon dolar”

Perakendede çeyrek asrı aşan tecrübeleriyle bölgesel olmaktan çıkarak adım adım küresel bir markaya dönüştüklerinin altını çizen Orakçıoğlu, “Daha önce bölgesel olarak iyi işler yapıyorduk ama artık küresel iş yapıyoruz. Aynı anda dünyanın farklı ülkelerinde müşteri görüşmelerinden mimari konsepte kadar her konuda çalışan, dokuz dil bilen 25 kişilik bir anlamda ‘uyumayan’ bir ekibimiz var. Afrika’dan ABD’ye, Orta Doğu’dan Uzak Doğu’ya her bir bölgeye ayrıca odaklanarak bayilik, satış noktası, mağaza ve doğrudan yatırımlarla dünyaya yayılıyoruz” dedi. 

Bu yıl markalı ihracatta hedeflerinin 20 milyon dolar olduğunu söyleyen Orka Holding Yönetim Kurulu Üyesi Osman Arar da, şu değerlendirmelerde bulundu: “Perakende fiyatları ile ihracatımız bu yıl 50 milyon dolara ulaşacak. Bu ay ilk etapta Filistin’de Ramallah ve Nablus’ta üç mağaza açacağız. İsrail’deki satış noktamızı Tel Aviv’de mağaza dönüştürüyoruz. Ayrıca Lübnan, Irak, İran, Panama, Çin, İtalya ve Mısır’da yeni mağazalar açılacak. Böylece yılsonunda açılacak mağaza sayısı, ilk hedefimiz olan 25’i geçip 50’ye ulaşacak, ürünlerimizin satıldığı 60 ülkede toplam 100 mağazaya ulaşacağız. Türkiye dahil yıl sonunda toplam mağaza sayımız 320 olacak. Bu yıl ayrıca 500 milyon TL ciroyu aşmayı planlıyoruz.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...