İNOVASYON, teknoloji ve tasarım odaklı üretimi ile Avrupa'nın ilk beş, dünyanın ise ilk 10 davlumbaz üreticisi arasına giren Silverline, 2015 yılında 16 milyon TL yatırım gerçekleştirdi.
Firma, 2016'da da yüzde 20 büyüme ve 20 milyon TL'lik yatırım planlıyor.
Tasarımları ve yarattığı yeni teknolojilerle sektörün takip edilen markası haline gelen Silverline, Ar-Ge çalışmaları ile şimdi de koku ve ses akustiğinde devrim yaratacak bir proje üstünde çalışıyor.
Proje ile birebir ilgilenen ve bu konuda ekibin yaptığı çalışmalara destek olan Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Mustafa Laçin "Artık dünya devi olan markalar ürün değil know-how pazarlıyor. Bu açıdan Türkiye'nin kendi özgün teknolojilerini geliştirmesi ve katma değeri yüksek ürünler yoluyla rekabet avantajı elde etmesi gerekiyor. Biz Silverline olarak koku ve sese yönelik çalıştığımız yeni projemiz ile pazarda en inovatif marka koltuğuna oturacağız" diyor.
Para Dergisi
Firma, 2016'da da yüzde 20 büyüme ve 20 milyon TL'lik yatırım planlıyor.
Tasarımları ve yarattığı yeni teknolojilerle sektörün takip edilen markası haline gelen Silverline, Ar-Ge çalışmaları ile şimdi de koku ve ses akustiğinde devrim yaratacak bir proje üstünde çalışıyor.
Proje ile birebir ilgilenen ve bu konuda ekibin yaptığı çalışmalara destek olan Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Mustafa Laçin "Artık dünya devi olan markalar ürün değil know-how pazarlıyor. Bu açıdan Türkiye'nin kendi özgün teknolojilerini geliştirmesi ve katma değeri yüksek ürünler yoluyla rekabet avantajı elde etmesi gerekiyor. Biz Silverline olarak koku ve sese yönelik çalıştığımız yeni projemiz ile pazarda en inovatif marka koltuğuna oturacağız" diyor.
Para Dergisi
Yorumlar
Yorum Gönder