Departman store şeklindeki mağaza 18-35 yaş grubuna hitap edecekmiş. Asıl önemlisi de mağaza orta gelir grubuna hitap edecekmiş.
1994 yılında ‘megastore’ konseptiyle açılan Beymen Akmerkez, Ocak ayında kapanmıştı. 160’tan fazla yabancı markayı Türkiye’yle buluşturan Beymen Akmerkez, kafesi, kozmetik ve home konseptleri ve kusursuz alışveriş deneyimi felsefesiyle, Türkiye perakende sektörüne ilham vermişti.
Beymen Akmerkez’in yeri de Boyner Mağazacılık’a devredilmişti. Burası için Boyner Grubu’nun yeni bir mağaza konsepti için hazırlık yaptığı biliniyor ama içeriği sır gibi saklanıyor. Hatta yeni mağaza çalışmaları Phoenix koduyla yürütülüyor.
Öğrendiğimize göre, mayıs ayında proje su yüzüne çıkacakmış. Departman store şeklindeki mağaza 18-35 yaş grubuna hitap edecekmiş. Asıl önemlisi de mağaza orta gelir grubuna hitap edecekmiş.
Türkiye’de mağazacılığa yeni bir boyut getirecek Phoenix projesinin ilk mağazası Eylül 2016’da Akmerkez’de açılacakmış. Tasarımını üç farklı mimari grubun yaptığı yeni mağaza, dört katta ve yaklaşık 7 bin metrekare alanda hizmet verecekmiş.
Dünya perakendesinde uygulanan en güncel ve yenilikçi uygulamalarla alışılmışın dışında sürprizlerle dolu, yaşam ve sokaktan ilham alan bu yeni konsept farklı bir mimari, farklı bir servis anlayışı ve teknolojik yenilikler içerecekmiş. Çok farklı segmentlerden, Türkiye’nin ve dünyanın prestijli markalarını ilham verici bir ortamda sunacak olan Phoenix projesi, Türkiye perakende sektöründe yepyeni bir dönemin öncülüğünü yapacak gibi görünüyor.
Para dergisi
Yorumlar
Yorum Gönder