Ana içeriğe atla

BOĞAZDA YALI FİYATINA LOCA

Loca almak isteyenler nedeniyle başkanın telefonları susmuyor. Ama yapacak bir şey yok, çünkü 147 loca da çoktan sahibini buldu.



Loca almak isteyenler nedeniyle başkanın telefonları susmuyor. Ama yapacak bir şey yok, çünkü 147 loca da çoktan sahibini buldu. Loca arayanlar artık daha önce loca almış olanların peşinde ve “Neyse farkını ödeyeyim, locanı bana sat” diyorlar. Ama aldıkları yanıt hep aynı:

EVİMİ SATARIM AMA LOCAMI SATMAM!

BİR yanda Beşiktaş lider ve şampiyonluğun en büyük adaylarından, diğer tarafta ise Vodafone Arena aşkla, özveriyle, asaletle yükseliyor, artık hayâl değil, rüya değil, çok az kaldı, bitiyor... 
 
İŞTE bu nedenle zamanında Vodafone Arena’dan loca almayanlar bugünlerde adeta dizlerini dövüyor, “Ben nasıl böyle bir hata yaptım” diyor. Başkan Fikret Orman’ın telefonları susmuyor. Ancak onun da yapacağı bir şey yok, “Kardeşim vallahi kalmadı, hepsi satıldı” diyor. 


 
HALİYLE loca almış olanlara teklif yapıyorlar. Bu konuda şahit olduğum 1-2 pazarlığı isim vermeden sizlere anlatayım... 
 
X bir Beşiktaşlı, x bir loca sahibine: “Aptallık yaptım, basiretim bağlandı, loca alamadım. Locanı satmak istersen üstüne neyse farkını da öder alırım.”
 
X loca sahibi gülerek: “Satarım ama 5 milyon dolar isterim.”
 
X loca taliplisi: “Yok artık, 5 milyon dolara Boğaz’da yalı alırım.”
 
X loca sahibi: “Boğaz’da yalı alabilirsin ama Vodafone Arena’dan loca alamazsın. Ayrıca Boğaz’da yalın olacağına statta locan olsun.”
 
BİR başka diyalog da şöyle... 
 
X loca taliplisi: “250, 300 bin dolar fazla vereyim locanı bana sat.”
 
X loca sahibi: “Hangi maça istiyorsan gel, benim locamda misafirim ol, beraber izleyelim. Ama ne kadar fark verirsen ver, evimi satarım locamı satmam, kusura bakma.”

Ömer Güvenç/Vatan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...