Ana içeriğe atla

AĞAOĞLU DUBAİ'DE BLOK BLOK DAİRE SATTI

Ağaoğlu konut satma işini biliyor. Dubai Cityscape Global 2014 fuarında Ağaoğlu standı öyle bir yere kurdu ki Dubaililerin ilgi odağı oldu.


Dubai Cityscape Fuarı’nda Ağaoğlu, baklava çayla konut satma rekoru kırdı.

Ağaoğlu standı, Dubai Cityscape Fuarı’nın en gözde alana kurulmuştu. 8 nolu salonda yer alan standın hemen yanında Dubai'nin en gözde projeleri sergileniyordu. Bu standa Dubai'de yeni yapılan Trump'ı projesi tanıtılıyordu.  Buraya da Dubai'nin en zenginleri ilgi gösterdi.

BAKLAVA-ÇAYLA KONUT SATTI

Bu standa gelen yatırımcılar Ağaoğlu standına geçerken göz atıyordu. Ağaoğlu ekibi standa her gelene baklava, çay ikram ederek müşterileri çekti.

Ağaoğlu'nun satış ekibi de standa gelenlere projenin önemini ve karlılığını anlatarak fuarın ilk günü 326 daire sattı. Ancak konumunu iyi seçemeyen birçok Türk firması fuarda beklediği ilgiyi göremedi.

Ağaoğlu Şirketler Grubu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Birleşik Arap Emirliği ve Suudi Arabistan ortaklı bir fon Maslak 1453 projemizden 115 milyon dolar değerinde 254 daire satın aldı. Aynı projeden 72 tane de bireysel satış yaptık” dedi.

Ağaoğlu Şirketler Grubu Ceo’su Hasan Rahvalı de “Fuara 110’unun üzerinde ülkeden yüzlerce proje katılıyor. Bunların hepsi birbirinden özel projeler. Ancak Merkez Bankası, Halk Bankası, Vakıflar Bankası, Ziraat Bankası, SPK gibi kurumların genel merkezlerinin yanı sıra Ağaoğlu ve İŞ GYO gibi özel sektör yatırımlarını da bünyesinde barındıracak olan Finans Merkezi yatırımcıyı İstanbul'a çekiyor" dedi.



Ağaoğlu Şirketler Grubu Ceo’su Hasan Rahvalı ve Onur Ağaoğlu, fuarda yabancılara Maslak 1453 ve Finans İstanbul'u anlattı.

Patronlardunyasi.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...