Ana içeriğe atla

SOSYETİK TASARIMCI EDA TAŞPINAR DA PATRONİÇE OLDU

Sosyetik moda tasarımcısı ve stil danışmanı Eda Taşpınar da dünyada hızla yayılan e-alışveriş sektöründe yer almaya hazırlanıyor. Geçtiğimiz hafta 'Yıldız Dükkanı İnternet Hizmetleri Sanal Mağazacılık' adlı şirketini kurarak sektöre adım atan 'İkoncan' lakaplı Taşpınar, alışveriş sitesinin yanı sıra butik mağazasını da açmayı planlıyor.


İnternet üzerinden alışveriş hızla yayılıyor. Dünya genelinde online alışveriş cirosu 1.5 trilyon doları aştı. Türkiye’de de 2011 yılında 15 milyar TL sınırı aşılmıştı. Bu yıl 20 milyar TL telaffuz ediliyor.
Evet, online alışveriş çığ gibi büyüyor. Bu potansiyeli gören birçok yatırımcı e-alışveriş sitesi kuruyor. Bu iş o kadar popüler hale geldi ki internete özgü markalar bile oluşmaya başladı. Birçok ünlü isim de bu potansiyeli görerek alışveriş sitesi kuruyor.
Kulis sayfalarını takip edenler hatırlayacaktır, Atlatico Madrid’de oynayan milli futbolcumuz Arda Turan ve oyuncu sevgilisi Sinem Kobal ile Elif Dürüst’ün e-alışveriş sitesi kurduğunu yazmıştık. Şimdi de “İkoncan” olarak ün yapan moda tasarımcısı ve stil danışmanı Eda Taşpınar bu işe soyundu. Taşpınar, geçen hafta “Yıldız Dükkanı İnternet Hizmetleri Sanal Mağazacılık” unvanıyla anonim şirket kurdu.
Eda Taşpınar, bu şirket üzerinden hem sanal alemde alışveriş sitesi kuracak hem de butik mağaza açacak. Taşpınar, “Şu anda projeler üzerinde çalışıyoruz. Şubat sonu ya da mart başı gibi netleşecek. Şimdilik isim belli değil. Bir taraftan internet üzerinden alışveriş yapacak bir mağaza kurmak istiyoruz, diğer taraftan gerçek bir mağaza üzerinde çalışıyoruz. Moda tasarımı ve stil danışmanlığımı ticarete dönüştürmek istiyorum” diyor.
Cemiyet hayatında adından sıkça söz ettiren Taşpınar, bakalım iş dünyasında da aynı grafiği yakalayabilecek mi?
Para Dergisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...