Ana içeriğe atla

AVRUPA DEVLERİNE BİR TÜRK SPONSOR DAHA EKLENDİ

Global pazarlarda faaliyet gösteren Türk şirketlerinin Avrupalı kulüplere olan sponsorlukları artıyor.

NEF AVRUPA SPONSORU ile ilgili görsel sonucu

Beko, Türk Hava Yolları ve Acıbadem gibi şirketlerden sonra Galatasaray’ın ana sponsoru Nef de gözünü Avrupa’ya dikti. Nef’in Barcelona ve Bayern Münih ile gelecek sezon için masada olduğu öğrenildi.
Son yıllarda Türk şirketlerinin Avrupalı dev kulüplere sponsorluğu artıyor. Beko, Türk Hava Yolları, Lassa, Damat, Acıbadem ve Denizbank’tan sonra Nef de gözünü yurtdışına dikti. Avrupa’nın iki dev kulübü Barcelona ve Bayern Münih ile masada olan Nef’in önümüzdeki hafta sponsorluğunu duyurması bekleniyor. Şirket, bu iki kulüpten birine sponsor olarak, yurtdışındaki projelerini tanıtmanın peşinde. Nef’in bu sponsorluk için yıllık 2 milyon Euro’ya yakın kaynak ayırdığı öğrenildi.
FORMAYA GİREBİLİR
Avrupa’da 2016-2017 futbol sezonunun son haftaları yaklaşırken, kulüpler ve şirketler de sponsorluk görüşmelerini hızlandırdı. Son yıllarda Barcelona, Borussia Dortmund, Feyenoord, Marsilya, Liverpool gibi takımlara sponsor olan Türk şirketleri 2017-2018 sezonu için de yeni çalışmalara başladı. Yeni sezon için Avrupa’nın iki dev kulübünün kapısını çalan Timur Gayrimenkul’ün markası Nef de bu şirketler arasında yer alıyor. İspanyol devi Barcelona ve Bayern Münih ile masada olan Nef, bu takımlardan birine sponsor olarak Avrupa’da yapacağı projeleri de tanıtmayı hedefliyor. Anlaşmanın bu hafta son şeklini alması bekleniyor. Nef’in yapacağı sponsorluğun forma ya da teknik sponsorluk olması planlanıyor. Şirket Barcelona ya da Bayern Münih takımlarından birinin formasına da girebilir. Geçtiğimiz sezon Galatasaray ile sözleşme imzalayan ve sarı-kırmızılıların ana sponsoru olan Nef, böylece Avrupa’da da yeşil sahalarda yer almış olacak. 
2017 YATIRIMI 1.9 MİLYAR
Timur Holding’in bünyesi altında yer alan gayrimenkul markası Nef, 2017’de toplam 1.9 milyar TL yatırım değerine sahip 4 yeni projeye başlayacak. 2016 yılında 1.3 milyar TL tutarında konut satışı gerçekleştiren Nef, son dönemlerde yurtdışında da projeler geliştirmek için çalışmalar yapıyor. Şirketin Almanya başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesinde konut projeleri geliştirmek için çalışmalar yaptığı biliniyor. Nef’in Galatasaray ile yaptığı sponsorluk anlaşmasının da global ayağı bulunuyor. Nef’in özellikle Amerika’da planladığı projeleri için Galatasaray ile global çapta çalışmalar yapacağı belirtilmişti. 
BİRÇOK ŞİRKET AVRUPA’YA AÇILDI
ÖZELLİKLE yurtdışı pazarlarda faaliyet gösteren birçok Türk şirketi Avrupalı kulüplere sponsor olarak pazarlama faaliyetlerin de öne çıkıyor. Son yıllarda Türk Hava Yolları (THY) başta olmak üzere birçok şirket Avrupa’da futbol ve basketbol kulüplerine sponsor oluyor. Türk şirketlerinin sponsor olduğu takımların başında ise İspanyol devi Barcelona geliyor.
Yurtdışında sponsorluk anlaşmalarına imza atan bazı şirketler ise şöyle:
* Türk Hava Yolları: Euroleague Basketball, World Golf Cup, Basna Hersek Takımı Sarajevo, Avrupa Rugby Şampiyonlar Ligi, Amerikan Futbol Ligi Finali (Superbowl)
* BEKO: Almanya, İtalya, Litvanya (basketbol), Barcelona (futbol)
* Lassa: Barcelona
* Acıbadem: CFR Cluj (futbol), Novi Pazar (Futbol) Levski Sofia (Futbol), Kızılyıldız (Basketbol), Partizan (Basketbol),
* Ramsey: Liverpool
* Denizbank: CEV (Avrupa Voleybol Şampiyonlar Ligi)
* Damat: Spartak Moskova
Ceyhun Kuburlu/Hürriyet

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...