Ana içeriğe atla

DOĞUŞ'TAN SANATA VE YEMEĞE YENİ YATIRIM

Laukien’in rüyasını gerçekleştirip, küresel bir yolculuğa çıkarmak için bulduğu ortak ise bir Türk iş adamı.

Ferit Şahenk ile ilgili görsel sonucu

“Amacım Boston merkezli küresel bir marka olmaktı…”
Bu sözler ABD’nin kuzey batısındaki Boston şehrinin en dikkat çeken restoranlarından Liquid Art House’un kurucusu Ruta Laukien’e ait. Tarihi Boston Gas Company’nin asırlık binasında 2014’te açılan Liquid Art House’ı diğerlerinden ayıran ise içinin gerçek bir sanat müzesine benzemesi. “Fazlaca sanat, bolca yemek” imkanı sunan bu restoranın sahibi Laukien, “Şimdi bu rüyayı gerçeğe dönüştürmek için ortak bulduk” diyerek işletmesini birkaç haftalığına tadilata almış.
Laukien’in rüyasını gerçekleştirip, küresel bir yolculuğa çıkarmak için bulduğu ortak ise bir Türk iş adamı. Bu konuda oldukça deneyimli bir isim aslında. Tuzlama hareketiyle bir anda dünyanın yakından tanıdığı, ünlülerin uğrak mekanı olan ve Dubai’nin ardından Miami, Doha, New York, Londra gibi şehirlerde şube açmaya hazırlanan Nusr-Et’in ortağı Doğuş Holding’in patronu Ferit Şahenk…
ABD’deki varlığını güçlendirecek
Doğuş, Laukien’in bu ‘rüyasını’ holdinge ait Doğuş Restaurant Entertainment and Management (D.ream) aracılığıyla gerçekleştirecek. D.ream’in CEO’su Levent Veziroğlu… Boston medyasında da yer alan haberlerde Veziroğlu, “Liquid Art House ile ortaklık kurmaktan çok memnunuz. Bu işbirliği sayesinde, deneyimimizi paylaşmaktan ve ayrıca Kuzey Amerika'daki ayak izimizi güçlendirmekten mutluluk duyuyoruz. Heyecan verici yeni projelere imza atacağımıza inanıyoruz” diyor. 
Kerem Ülker/Dünya

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...