Ana içeriğe atla

PHILSA İHRACATIN YILDIZI OLDU

Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından biri olan Philsa Philip Morris/Sabancı, 2016 yılında 235 milyon 611 bin 838 dolar ihracatla Ege Bölgesi’nin ihracat şampiyonu oldu.


İlgili resim

Birincilik ödülünü Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin elinden alan Philsa Philip Morris/Sabancı Yönetim Kurulu Murahhas Azası Enrique Jimenez, “2015 yılında 135 milyon dolar ihracat yaptık. 2016 yılında ise bu rakamı yaklaşık 2 katına çıkardık. Ekonomiye katkı sağlamaya devam edeceğiz” dedi.
 
Ege İhracatçı Birlikleri 2016 yılında sektörel bazda en çok ihracat gerçekleştiren şirketleri ödüllendirdi. ‘İhracatın Yükselen Yıldızları Ödül Töreni’nde Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından biri olan Philsa Philip Morris/Sabancı, 2016 yılında gerçekleştirdiği 235 milyon 611 bin 838 dolarlık ihracatla tütün sektöründe Ege Bölgesi’nin şampiyonu oldu. İzmir’de gerçekleştirilen ödül töreninde, Philsa Philip Morris/Sabancı Yönetim Kurulu Murahhas Azası Enrique Jimenez birincilik ödülünü Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin elinden aldı.
 
Philsa Philip Morris/Sabancı ile ilgili görsel sonucu

İhracatın en prestijli ödülünü almaktan gurur duyduklarını belirten Philsa Philip Morris/Sabancı Yönetim Kurulu Murahhas Azası Enrique Jimenez, Türkiye ekonomisine katkıda bulunmaya devam edeceklerini vurguladı. Jimenez, şöyle devam etti: “Türkiye’nin ekonomik geleceğine yürekten inanıyoruz. Bu inançla yatırımlarımızı sürdürmeye kararlıyız. 90 yılların başından bu yana Türk ekonomisine katma değer sağlamaya devam ediyoruz. Şirketimiz ihracat yaptığı ülke sayısını son 5 yılda 28’e çıkardı. 2015 yılında 135 milyon dolar olan ihracatımızı, 2016 yılında 235 milyon dolar seviyesine yükseltmeyi başardık. İstihdam yaratma, vergi ve Türk oryantal tütün satın almalarımızla ekonomiye katkıda bulunmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HOTİÇ'E "ESAS" ŞOK!

Ortaklık için Hotiç’le masaya oturan Esas Holding, görüşmeleri sonlandırdı. Kararın alınmasında marka performansındaki zayıflığın etkili olduğu belirtildi. Pe­ra­kende­de bir ortak­lık gö­rüş­me­si da­ha ay­rı­lık­la so­nuç­lan­dı. Bu yıl ba­şın­da Tür­ki­ye­’nin en bü­yük ayak­ka­bı mar­ka­la­rın­dan Ho­ti­ç’­e Esas Hol­ding ta­lip ol­muş ve or­tak­lık gö­rüş­me­le­ri baş­la­mış­tı. Geç­ti­ği­miz gün­ler­de, iki ta­raf da şart­lar üze­rin­de uz­la­şa­ma­ya­rak or­tak­lık­tan vaz­geç­ti. Uzun sü­ren gö­rüş­me­le­rin tı­kan­ma­sıy­la il­gi­li pe­ra­ken­de ko­ri­dor­la­rın­da fark­lı se­nar­yo­lar ko­nu­şu­lu­yor. İl­ki, Esa­s Holding’in mar­ka­nın per­for­man­sı­nı be­ğen­me­me­si. İkin­ci­si ise Ho­ti­ç’­in şir­ke­tin ta­ma­mı­nın ve­ya ço­ğun­lu­ğu­nun sa­tın alın­ma­sı­na ya­naş­ma­ma­sı. Fark­lı de­ğer­ler Her iki şir­ke­te de ya­kın isim­le­re, or­tak­lık­tan vaz­ge­çil­me­si­nin ne­de­ni­ni sor­dum. Şir­ke­tin de­ğe­riy­le il­gi­li iki ta­ra­fın çok fark­lı ra­kam­lar üze­rin­de...

ESAS HOLDİNG YÖNETİM KURULU ÜYESİ ADANALI ERHAN KAMIŞLI İSTANBUL'DA YER ARIYOR..

1964 doğumlu olan Erhan Kamışlı, Şevket Sabancı’nın kızı Emine Sabancı Kamışlı’nın eşi. Çiftin 2 oğlu var. Erhan Kamışlı tam bir golf tutkunu, ‘ailesi ve golf tutkusu’ hayatının vazgeçilmezleri.. Hastane konusunda Anadolu’ya ağırlık verdiklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi Erhan Kamışlı, “Sağlıkta en iyi ve etik olanı yapmalısınız. Ekonomik anlamda bu yüzden işimiz zor. Biz uzun vadeli düşünüyoruz. Anadolu’da 7 hastanemizle hizmet veriyoruz. İstanbul’da yokuz ama arayış içindeyiz. Toplam 550 yatağımız var. Bu yıl 1 milyon hasta bakacağız Anadolu’da. Geçen sene bu sayı 850 bindi” dedi. Erhan Kamışlı Esas Holding Yönetim Kurulu üyesi. Pegasus, Electro World, Medline, AFM sinemaları gibi markalarıyla havacılık sektöründen sağlık sektörü ve gayrimenkule farklı alanlarda yatırımları olan Esas Holding’te sağlık alanın sorumluluğu Erhan Kamışlı’da.  Grubun sağlık ve gayrimenkul yatırımlarıyla ilgilenen Erhan Kamışlı’yla Esas Holding’in Kavacık’taki merkezinde buluşt...

EFSANE MARKA TIFFANY&TOMATO 'YU KİM SATIN ALDI?

Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. O marka geri dönüyor... Tiffany&Tomato 1990’lı yılların efsane markasıydı. Sedat Onur’a ait olan markanın mağaza sayısı 400’ü geçmişti. Bu önemli marka 1997 yılında zora girdi ve 35 milyon dolar borçla iflas etti. 1998’de ise Tiffany ve Tomato isimleri icradan ayrı ayrı satıldı. Tiffany ismini Modateks, Tomato adını da Juior Tekstil satın aldı. Tiffany ismi ise 2012’de Batik Örme’ye geçti. Batik Örme, Tiffany ismiyle mağazalar açarak markayı büyütmeye başlamıştı. Geçtiğimiz hafta yolumuz Maltepe CarrefourSA’daki Tiffany mağazasına düştü. Mağazanın ismi ve tabelasının değişmiş olduğunu gördük. Tıpkı efsane olduğu dönemlerdeki gibi Tiffany&Tomato olmuş. Batik Örme’nin sahiplerini aradık ancak ulaşamadık.  Duyduğumuza göre firma, Tomato’nun da isim hakkını satın almış. Peki, Batik Örme ne zamandır ...